Meteen naar de content

‘Het is de kracht van Mackaay ICT Services dat ze altijd kritische feedback accepteren en er iets mee doen’.

Flexpedia uit Haarlem is sinds 2019 klant van Mackaay ICT Services. Stéphanie Dekker vertelt waarom het bedrijf ervoor koos om samen te werken met Mackaay ICT Services. “Ik ken de servicedesk. En zij kennen mij. Zo hoort het ook.”

Voor Flexpedia is veilig beheer van data een belangrijke voorwaarde. “Daar willen we – en daar zullen we – géén enkel risico in nemen.”

Customer Review – Flexpedia 

Als Stéphanie Dekker – facilitair-/officemanager bij Flexpedia in Haarlem – wordt gevraagd hoe lang ze intussen met Mackaay ICT Services samenwerkt, dan weet ze dat meteen. “In 2019 zijn we met ons bedrijf naar onze huidige locatie in Haarlem verhuisd. Er was in die periode bovendien behoefte aan een nieuwe en betrouwbare ICT-leverancier. Eentje waar we snel mee kunnen schakelen. Wel… die vonden we dus in Team Mackaay.”

Als eerste over Flexpedia.

Stéphanie vertelt: “Flexpedia is een gespecialiseerd full service backofficebureau voor compacte en middelgrote uitzendbureaus. Deze uitzendbureaus doen werving en selectie en wij doen voor hen de volledige  juridische ‘achterkant’. Van arbeidscontracten tot facturatie. Van verzuimbegeleiding tot backoffice software ontwikkeling. We werken inmiddels met zo’n 70 mensen vanuit ons toffe kantoorpand de oude hijskranenfabriek Figee aan het Spaarne in het mooie Haarlem.”

“En je begrijpt het al: wij werken met (gevoelige) persoonsgegevens. Voor ons was én is het dus van belang dat we een betrouwbare ICT-leverancier hebben waarvan we zeker weten dat alle data gewoon veilig zijn. Wij hebben daarom ons volledige ICT-beheer, de telefonie én de desktoponline aan Mackaay ICT Services uitbesteed.”

Lastige vragen

Stéphanie legt uit dat ze regelmatig contact heeft met de jongens van de servicedesk. “Daar heb ik een goed gevoel over. Ze zijn eerlijk, slim en lossen de knelpunten en uitdagingen op. En hoe cliché het ook klinkt: die jongens denken ook gewoon met je mee.”

Dan moet Stéphanie lachen. “Euhm… die jongens? Laat ik ook Nicole Venneker niet vergeten. Met haar heb ik contact. En weet je: ik heb altijd het gevoel dat ik alles kan zeggen als ik ergens tegen aanloop. Ik hoef er niet omheen te draaien. Zo had ik toch laatst wat lastige vragen over een stukje van ons onboardingproces gekoppeld aan laptops en wat programma’s. Nou, dat werd prima opgelost.”

Stéphanie vertelt dat de medewerkers van Mackaay ICT Services er ook altijd tijdig bij zijn als er bijvoorbeeld een nieuwe update van software is. “Ik ken de servicedesk. En zij kennen mij. Zo hoort het ook,” zegt ze.

Stéphanie Dekker: “databeheer én dataveiligheid hebben bij ons een grote prioriteit. Daar willen we – en daar zullen we – géén enkel risico in nemen!”

Feedback

Zo op gezette tijden zit Stéphanie met Nicole en Edwin aan tafel om alles weer even door te nemen. “Dat doen we dan meestal op kantoor in Hoofddorp. Even terugblikken. En dan weer vooruitkijken. Het is mijn ervaring dat Mackaay ICT Services altijd op zoek is naar verbetering en dat ze ook willen blijven groeien in klanttevredenheid. Gaat er dan wel eens iets mis? Tuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en eerlijk is eerlijk: ik ben dan ook niet altijd even blij maar ik vind het tegelijkertijd een kracht dat ze onze kritische feedback écht accepteren en er ook iets mee doen.”

“Dat vertrouwen in een ICT-leverancier hebben we nodig,” zo vervolgt ze. “Wij zitten namelijk in een branche waarin heel veel verandert. Dat heeft impact. En zoals gezegd: databeheer én dataveiligheid hebben bij ons een grote prioriteit. Daar willen we – en daar zullen we – géén enkel risico in nemen!”

Voorwaarden voor samenwerking

Als Stéphanie wordt gevraagd of ze 4 factoren kan noemen waar een ICT-leverancier écht minimaal aan moet voldoen, dan heeft ze een helder antwoord.

  1. “Service moet ook echt service zijn. Als we een vraag hebben, dan moet die niet te lang blijven liggen. Snel schakelen dus. We willen niet zelf overal achteraan moeten zitten.”      
  2. “Ik verwacht van een ICT-leverancier dat ze verstand van zaken hebben. Meedenken dus. Weten wat er komt. En, ons bedrijf en onze processen begrijpen.”       
  3. “Voor ons is het ook essentieel dat de ICT-leverancier zelf ook aan alle normeringen voldoet, zoals de ISO-certificeringen. Dus, dat ze ook bevoegd zijn om onze data te beschermen.”    
  4. “En last but not least… een ICT-leverancier moet medewerkers hebben die ook gewoon een leuke persoonlijkheid hebben. Je wilt als je met elkaar belt ook een leuk contact hebben. Ja, dat is enerzijds zakelijk maar anderzijds wil je het ook allemaal een beetje informeel hebben. Ik persoonlijk kijk bijvoorbeeld nu al uit naar het jaarlijkse padeltoernooi van Mackaay ICT Services. Heel veel zin om die jongens van de servicedesk te verslaan op de baan!”

Tot slot wil Stéphanie een extra compliment geven aan Mackaay ICT Services.

“Ik zie dat het team in de afgelopen jaren sterk is gegroeid. Dat is mooi! Ik snap uiteraard dat iedere nieuwe medewerker ook bij Mackaay ICT Services goed moet worden ingewerkt en dat dat tijd kost. En dat dat niet altijd even makkelijk is.”

“Maar als je dan toch ziet hoe een nieuwe medewerker na een jaar is gegroeid tot een volwassen en deskundige gesprekspartner voor mij – en ongetwijfeld ook voor andere klanten – dan zegt dit iets over de cultuur en de ambitie binnen het bedrijf. Dat is mooi. Daarom doen we graag zaken met Mackaay ICT Services.”