• Facebook
  • Twitter
  • Mail
T: (088) 088 44 44
Mackaay
  • Home
  • Over u
  • Over ons
  • Support
  • Blogs en Tips
  • Contact
  • Referenties
  • Vacatures
  • Zoek
  • Menu Menu
VoIP

VoIP-bellen wordt de standaard. Einde ISDN per 1 september 2019. MKB moet snel actie ondernemen.

VoIP-bellen wordt de standaard. U hebt het ongetwijfeld in het nieuws gelezen: het einde van ISDN-bellen is in zicht. Per 1 september 2019 al. Dat betekent dat u nog vóór 1 augustus 2019 actie moet ondernemen. De ISDN-technologie is verouderd. Het is tijd dat het MKB stappen maakt als men voor het telefoonverkeer nu nog afhankelijk is van ISDN.

Bellen over het internet wordt de standaard.

Om precies te zijn hebben we het dan over VoIP-bellen. Voice over Internet Protocol.

We zeggen ook wel: Hosted Telefonie.

Natuurlijk vallen we u in dit blog niet lastig met een technische verhandeling. Wél vertellen we dat voor u nu het moment is aangebroken om over te stappen naar dat VoIP-bellen. Vanzelfsprekend begeleiden wij dat proces op professionele wijze. Wij zijn voor u de specialist.

Daarbij attenderen we u er op dat VoIP-bellen ook een onderdeel kan zijn van uw Cloud beleid.

VoIP voor het MKB. ISDN stopt per 1 september 2019

Natuurlijk telefoneren we nog volop met elkaar. Maar dat doen we niet meer via ISDN. VoIP wordt de standaard.

Argumenten om de overstap naar VoIP te maken:

 

  1. Einde ISDN op 1 september 2019

    KPN faseert ISDN uit per 1 september 2019. KPN moderniseert de telefonienetwerken. De belangrijkste reden is dat steeds meer mensen internetten via een krachtige ADSL- of kabelverbinding. Deze verbinding maakt ook de weg vrij voor telefoneren via het internet: VoIP. Het onderhoud aan de ISDN-lijnen is te duur geworden. VoIP is goedkoper.

  2. Geluidskwaliteit is beter

    De geluidskwaliteit aan beide kanten van de lijn is met VoIP veel beter. Al zit de beller aan de andere kant van de wereld: het is ongekend!

  3. VoIP is veel goedkoper!

    Omdat er geen fysieke telefooncentrale met bijbehorende kabels meer nodig is op de locatie, spaart u met VoIP flink wat kosten uit.

  4. Altijd en onbeperkt bereikbaar

    Elke MKB’er zal regelmatig van medewerkers de vraag krijgen of ze een dagje thuis mogen werken. Prima natuurlijk. Maar… uw medewerkers moeten wel bereikbaar blijven voor bijvoorbeeld de klanten.
    Wel, dat kan gewoon met het zakelijke (vaste) telefoonnummer. Overigens kunnen we bij VoIP bellen eenvoudig instellen dat vanaf een bepaald tijdstip (bijvoorbeeld 17.00 uur) het zakelijke telefoonnummer automatisch wordt doorgeschakeld naar de mobiele telefoon. Of, een voicemail.

  5. Vanaf welk nummer wilt u bellen?

    Door middel van een app op zijn mobiele telefoon, kan de gebruiker bepalen vanaf welk nummer hij uitbelt. Dit is handig als medewerkers niet meteen hun mobiele telefoon willen prijsgeven. De keuze is aan u. Het kan bij VoiP bellen.

  6. Weten wie er belt! (= klantvriendelijk!)

    Het is heel goed mogelijk om het VoIP-bellen te koppelen aan de klantinformatiesystemen. U ziet in het scherm wie er belt, maar u ziet ook meteen interessante details. Bijvoorbeeld of er nog een openstaande factuur is van de betreffende debiteur.
    U staat meteen op scherp, op een positieve wijze, als u de telefoon aanneemt. U tilt uw bedrijfscommunicatie naar een hoger niveau. U koppelt het telefoontje van de klant meteen aan uw boekhouding en facturering. Zo gaat ‘de teller’ automatisch lopen als er verbinding is gemaakt. U hoeft niets meer met de hand bij te houden!

  7. Minder wachttijden voor de bellers!

    Vanzelfsprekend wilt u dat de telefoon zo snel mogelijk wordt opgenomen, als een klant belt. Wel, met VoIP, beperkt u de wachttijd tot een minimum. Het systeem ziet welke collega’s beschikbaar en bereikbaar zijn waarna het inkomende gesprek daar naartoe wordt doorverbonden.

 

VoIP bellen wordt de standaard voor het MKB

Telefoneren via VoIP wordt vanaf 1 september 2019 de standaard. Het internet neemt ISDN over.

 

VoIP bellen is dus zeker geen technisch alternatief omdat ISDN stopt. Telefoneren via VoIP is een organisatorische must om efficiënter en nóg klantvriendelijker te kunnen gaan werken.

U hebt nog steeds geen idee of VoIP-bellen voor u nu de juiste stap is?

Wij komen graag bij u langs en we geven u een inspirerende demonstratie. Zeker weten dat we dan nog meer voordelen benoemen!

Maak meteen een afspraak!

Wacht niet te lang want al per 1 september 2019 is bellen via ISDN niet meer mogelijk. U dient wellicht al vóór 1 augustus 2019 actie te ondernemen. Neem hier contact met ons op.

 

 

 

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
28/07/2019/0 Reacties/door Jerry Helmers
Tags: hosted desktop, mkb, voip
Deel dit stuk
  • Delen op WhatsApp
https://www.mackaay.nl/wp-content/uploads/2018/07/MAckaay-logo.png 0 0 Jerry Helmers https://www.mackaay.nl/wp-content/uploads/2018/07/MAckaay-logo.png Jerry Helmers2019-07-28 20:11:062019-07-28 20:16:34VoIP-bellen wordt de standaard. Einde ISDN per 1 september 2019. MKB moet snel actie ondernemen.
Misschien ook iets voor u
Spreekt uw ICT-leverancier begrijpelijk Nederlands? MKB’ers maken zich zorgen
Service is het sleutelwoord. Maar, hoe organiseren wij dat eigenlijk bij Mackaay ICT Services?
‘We gaan de cloud in met Hosted Desktop en Office 365′
We stellen graag een nieuwe collega aan u voor: Olivier Kool (teamleider ICT)
Waarom hebben veel bedrijven een ‘Private Cloud?’ En, wat is dit eigenlijk?
Waarom ervaart het MKB altijd gedoe met zijn leverancier van de ICT? 5 aandachtspunten!
Hoe groot is voor bedrijven het gevaar van malware? (Spoiler alert: dat is levensbedreigend!)
We stellen graag een nieuwe collega voor: Richard van Kooten
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoeken

Recente berichten

  • Cybercriminaliteit en AVG: is het MKB wel alert genoeg?
  • Waarom hebben veel bedrijven een ‘Private Cloud?’ En, wat is dit eigenlijk?
  • Hoe groot is voor bedrijven het gevaar van malware? (Spoiler alert: dat is levensbedreigend!)
  • Cyberciminaliteit in het MKB in 2023: ‘Vrees dat urgentie nog niet is doorgedrongen bij ondernemers’
  • Dat wordt juichen in 2023: de digitale werkplek wordt nóg moderner en efficiënter!

Categorieën

  • Awareness
  • Certificering
  • cloud
  • cybercriminaliteit
  • Hosted Desktop
  • hybride werken
  • ict
  • iso certificering
  • Juridisch
  • microsoft
  • mkb
  • online
  • Reviews en Reference Cases
  • security
  • Uncategorized
  • vacatures
  • VoIP
  • windows

SERVICES

Serverbeheer / ICT beheer
Werkplek beheer
Managed Firewall
Managed Security
Managed Antivirus
Managed Backup
Mobile Device Management
SLA
Monitoring

PRODUCTEN

Het Nieuwe Werken
Hosted Servers
Hosted Desktop
Hosted Exchange
Hosted Mailfilter
Private Cloud
Hybride Cloud
Online Storage
Back-up Online
Secure File Sync
Hosted Telefonie (VoIP)
Microsoft Office365
Website Hosting
Domeinregistratie

SUPPORT & HULP

Service Portal
Hulp op afstand
AVG overeenkomst
support@mackaay.nl
Juridisch

NIEUWSBRIEF

CONTACT

Mackaay ICT Services
Boslaan 29
2132 RJ Hoofddorp
T: (088) 088 44 44
F: (088) 088 44 45
E: info@mackaay.nl

Openingstijden:
Ma t/m vrij 8:30 – 17:30 uur

Kiwa

© Copyright - Mackaay | Privacyverklaring
  • Facebook
  • Twitter
  • Mail
Efficiënter werken in het MKB met Hosted Desktop; werken in de cloud‘Mackaay ICT Services snapt ons ondernemersbelang’
Scroll naar bovenzijde

We gebruiken cookies. Als u deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat u dat goed vindt

AkkoordLees meer

Cookie en Privacyverklaring



Mackaay ICT Services Privacyverklaring

Mackaay ICT Services B.V., gevestigd te Boslaan 29, 2132 RJ Hoofddorp. (Hierna: “Mackaay ICT Services”, “wij of ons”) is de verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens die worden verkregen via de website www.mackaay.nl (hierna: “Website”). Het onderstaande privacy beleid is van toepassing op alle sitebezoeken, transacties en overeenkomsten met Mackaay ICT Services B.V.

Wij respecteren de privacy van onze klanten en de gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft wordt verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wet- en regelgeving ter bescherming van persoonsgegevens en vertrouwelijk wordt behandeld.
Het kan voorkomen dat deze Privacyverklaring in de toekomst wordt uitgebreid of gewijzigd. Wij stellen u hiervan op de hoogte door een bijgewerkte versie van de Privacyverklaring op de Website te plaatsen. Wij raden u aan om deze Privacyverklaring geregeld te raadplegen, zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent.

Doeleinden van gebruik persoonlijke gegevens

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, is het nodig dat wij in bepaalde gevallen uw gegevens opslaan. Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens voor:

- de uitvoering van overeenkomsten, transacties en diensten;
- relatiebeheer;
- product- en dienstontwikkeling;
- het bepalen van strategie en beleid;
- zo nodig het achterhalen van onrechtmatige gedragingen met betrekking tot ons, onze relaties en medewerkers.

Bij het bezoeken van de website zullen zonder uw toestemming geen persoonsgegevens door ons worden verzameld. Wij registreren wel gegevens die geen persoonlijke informatie bevatten. Dit om inzicht te krijgen in de wijze waarop onze website wordt gebruikt.
Het kan voorkomen dat op bepaalde delen van onze website om persoonsgegevens wordt gevraagd, bijvoorbeeld als u gebruik wilt maken van een specifieke dienst. Deze informatie zal door ons uitsluitend worden gebruikt voor het omschreven doeleinde.
Bij het verzenden van formulieren wordt ook het IP-adres genoteerd. Dit om in voorkomende gevallen te kunnen nagaan of ten onrechte gebruik wordt gemaakt van persoonsgegevens.

Vertrouwelijkheid en verstrekken van gegevens aan derden

Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.
Uw persoonsgegevens worden niet zonder uw uitdrukkelijke toestemming verstrekt aan derden mits dit noodzakelijk is om een betreffende overeenkomst uit te voeren, een bepaalde dienst te leveren. Ook kan het voorkomen dat wij op grond van een wettelijke verplichting uw gegevens moeten verstrekken, bijvoorbeeld aan politie of justitie. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren en uw gegevens goed te beveiligen.
In de toekomst kan het voorkomen dat wij een of meer onderdelen van de onderneming of activa overdraagt aan een derde partij. Wij zullen u in een dergelijk geval tijdig informeren over een eventuele overdracht van uw gegevens aan een derde partij.

Gegevensbeveiliging

Wij maken gebruik van zorgvuldige veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden zich onbedoeld toegang kunnen verschaffen tot deze gegevens.

Wij beschermen uw gegevens met alle mogelijke middelen, maar vanwege het publieke karakter van internet kunnen wij de veiligheid van de overdracht van informatie via internet niet altijd voor 100% garanderen.

Telefoongesprekken kunnen met het oog op de training, coaching en beoordeling van medewerkers worden opgenomen. Deze opnamen van telefoongesprekken worden zodanig beveiligd en bewaard dat deze niet toegankelijk zijn voor onbevoegden. De opnamen van telefoongesprekken worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk.

Cookies

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.
Via onze website wordt een cookie geplaatst als deel van een “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Wij kunnen deze informatie aan derden verschaffen indien wij hiertoe wettelijk wordt verplicht.
De informatie die Analytics verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Analytics opgeslagen op servers in Amsterdam.
Op onze website zijn buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten (“liken”) of delen (“tweeten”) op sociale netwerken als Facebook en Twitter. Deze buttons werken door middel van stukjes code die van Facebook respectievelijk Twitter zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. Wij hebben daar geen invloed op. Leest u de privacyverklaring van Facebook respectievelijk van Twitter (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met uw (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verwerken.
De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google+ en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Safe Harbor principes en zijn aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Links naar andere websites

Onze internetpagina's bevatten links naar andere websites. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het privacy beleid van websites die niet onder onze beheer vallen.

Inzage

U mag ons vragen om inzage in de gegevens die van u zijn opgeslagen. Ook kunt u ons verzoeken deze gegevens te wijzigen, aan te vullen of te verwijderen. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via de contactgegevens onderaan deze pagina.

Mackaay ICT Services B.V.
Boslaan 29
2132 RJ HOOFDDORP
088-088 4444 (tijdens kantooruren)
info@mackaay.nl